Sunday, October 9, 2016

Gebruik Kamma Geld Om Te Leer Hoe Om Te Belê

Gebruik Kamma Geld om te leer hoe om te belê Belegging speletjies soos The Stock simulator wat aangebied word deur Investopedia en ander terreine kan jou help om te leer om die basiese beginsels van aandelemark belê en wat die beste werk vir jou, sonder die risiko. Soos RJ Safra skryf op MintLife, kan belegging speletjies wat jy leer oor jou eie belegging styl en moontlike rooi vlae: Ek gestort n paar ander voorrade ek langs die pad het ingesamel. Ek het besef dat ek dit kon hou wag vir hulle om terug te gaan. En dit by my opgekom dat dit my gunsteling verskoning geword: & quot; Dat 'n mens is 'n lang termyn, & quot; Ek het self vertel altyd wanneer dit gaan. Dan hou ek die vrot voorraad selfs al my rasionaal daarvoor koop bewys gebrekkig. Wetende jouself beteken jy word jou eie grootste kritikus wanneer dit kom by jou geld. Wees wreed. Sodra dit voorraad geld gesink laat sink. 'N oefenlopie kan jou help om te leer om nie te gaan almal uit op die koop van aandele of waarsku julle teen die aankoop van die verkeerde soorte beleggings net omdat hulle aan u beskikbaar is. Gebruik 'n belegging simulator om die geduld te ontwikkel en Prudence jy dalk nie van die handel met jou eie swaarverdiende geld te kry. advertensie


No comments:

Post a Comment